מגשי אירוח זולים

assortment-fruits-presented-table_23-2148245046

אחד מפתרונות האירוח הטובים ביותר, בכל הקשור לקייטרינג וארוחות באירועים, הוא הפתרון של מגשי אירוח. מה כל כך חכם במגשי אירוח? מה הופך אותם למודל הקייטרינג המוצלח ביותר, יותר מהגשה אישית לכל אורח ויותר מבופה מרכזי לכלל האורחים? היכן ניתן להזמין מגשי אירוח זולים ומהם הסוגים של מגשים שניתן להזמין? על שאלות אלו ועוד, ממש כאן בשורות הבאות.

מה זה מגשי אירוח ואילו סוגים יש?

ובכן, אם ביקרתם בעבר באירועים ומן הסתם ברור שנכחתם בכמה וכמה אירועים בחייכם, אתם יודעים ששני המודלים המרכזיים להגשת ארוחות לאורחים הם מודל הבופה בו יש שולחן מרכזי אחד ממנו כל אחד אוסף את המנות הרצויות לו ומודל ההגשה האישית, בו ישנם מלצרים שמשרתים כל אחד מן האורחים בנפרד. מגשי אירוח הוא מעין פתרון אמצע שמביא את הבופה בצורה מרוכזת אל כל שולחן ושולחן בנפרד. אבל עוד מעבר לזה, מגשי אירוח מאפשרים להגיש את המנות ברזולוציה חכמה שמפרידה בין סוגיהן וזה המקום לדבר קצת על סוגי המגשים.

סוגי מגשי אירוח נבדלים זה מזה בתוכן שלהם כמובן ובמנות הם כוללים. ההבדל העליון הוא כמובן בין מגשי אירוח בשריים לחלביים. מעבר לכך, ישנם מגשי אירוח של קינוחים, של פסטות, של גבינות, של בשרים, של לחמים, של תוספות, מגשי אירוח לפי צבעים, מגשי אירוח לפי טעמים, מגשי אירוח של סלטים חיים לצד מגשים של סלטים מבושלים וכן הלאה. מגשי האירוח מאפשרים לכם להגיש את המזון לכל שולחן בצורה חכמה שמאפשרת לכל אחד מן האורחים לבחור את המנות המועדפות עליו אבל בצורה נוחה הרבה יותר מאשר שולחן בופה מרכזי ובצורה גמישה וחופשית יותר מאשר בהגשה אישית על ידי מלצר.

 

כמה עולים מגשי אירוח?

מן הסתם, העלות של מגשי האירוח תלויה מאוד בתוכן שלהם ובגודל שלהם. ישנם מגשי אירוח קטנים לאירועים קטנים בהם פרושים שולחנות קטנים, וישנם מגשי אירוח גדולים במיוחד שמחירם יהיה גבוה יותר בהתאם. מגשי בשרים למשל, יהיה יקר יותר מאשר מגשי סלטים וגם זה ברור מאליו. העניין הוא שפערי המחירים בין המגשים הם כל כך גדולים שלא ניתן לציין פה אפילו טווח של מחירים שעל בסיסו תוכלו לקבל החלטה כבר עכשיו. מה שאתם כן רוצים לעשות זה לפנות לכמה ספקים המציעים מגשי אירוח זולים ולהשוות מחירים בין ההצעות השונות. יחד עם זאת, שימו לב שלא תמיד ההצעה הזולה היא ההצעה הנכונה לכם. הצעה זולה יכולה לבוא על חשבון איכות חומרי גלם ורמת ביצוע ואם חשוב לכם לארח את האורחים שלכם בצורה ראויה, לפעמים כדאי להשקיע מעט יותר כסף. חפשו את ההצעה שנותנת לכם את האיזון הטוב ביותר, ולשם כך תוכלו להיעזר גם בהצעות המחיר וגם בטעימות, המלצות וחוות דעת מקצועיות על הספקים השונים של מגשי אירוח זולים.

שתפו פוסט זה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

שוקולד
בלוג

המדריך המושלם למארזי שוקולד

כשזה מגיע להענקת מתנות או להתפנק עם פינוק מתוק, קופסאות שוקולד הן בחירה נצחית. מכמהין אלגנטי ועד קרמל קרמי, יש קופסת שוקולד המתאימה לכל טעם ואירוע.

תמונה הממחישה את תהליך חליטת הקפה, מדגישה את השינוי מפולי קפה לכוס קפה מפתה.
בלוג

הקשר בין שיטות חליטה לאיכות קפה

לשיטת הבישול תפקיד מכריע בקביעת איכות הקפה שמגיע בסופו של דבר לכוס שלך. כל טכניקת חליטה, בין אם זו מזיגה, עיתונות צרפתית או אספרסו, מציעה סט ייחודי של יתרונות ואתגרים המשפיעים ישירות על הטעם, הארומה והחוויה הכוללת של הקפה. גורמים כמו טמפרטורת המים, גודל הטחינה וזמן המיצוי כולם פועלים בצורה שונה בהתאם לשיטה המשמשת, מה שמוביל לתוצאות משתנות בכוס הסופית.יתרה מכך, שיטת הבישול משפיעה על פרופיל הטעמים של הקפה על ידי השפעה על מיצוי התרכובות מהפולים. לדוגמה, זמן מיצוי ארוך יותר בשיטות כמו חליטה קרה יכול לגרום לכוס חלקה יותר ופחות חומצית, בעוד שזמן מיצוי קצר יותר באספרסו יכול לייצר טעם עשיר ונועז עם גוף מרוכז. הבנה של האופן שבו כל שיטת חליטה מתקשרת עם שאריות הקפה מאפשרת לבריסטות ולחובבי קפה להתאים את תהליך הבישול שלהם כדי להשיג את פרופיל הטעם הרצוי.

התפנקו ביוקרה: האירוע הביתי היוקרתי שלכם עם שף פרטי

בכל הנוגע לאירוח אירוע בלתי נשכח, ישנו טרנד חדש שכובש בסערה את סצנת היוקרה – העסקת שף פרטי לאירוע הביתי היוקרתי שלכם. חלפו הימים של שירותי קייטרינג מסורתיים; כעת, אתה יכול להביא את חווית האוכל המשובחת ישירות אל מפתן ביתך.

חקר את ההשפעה האמנותית: כיצד שפים רותמים מגשי פירות כדי להעלות את חווית האוכל

בכל הנוגע ליצירות מופת קולינריות, לשפים עומדים לרשותם מגוון טכניקות להעצמת חווית האוכל. טכניקה כזו שצברה פופולריות בשנים האחרונות היא השימוש במגשי פירות. סידורים אלה שנאספו בקפידה לא רק מוסיפים אלמנט מדהים מבחינה ויזואלית לשולחן אלא גם מביאים פרץ של טעמים ומרקמים טריים כדי להשלים את הארוחה.

7 סיבות משכנעות לבחור בשירותי קייטרינג לכל אירוע

בכל הנוגע לארגון אירוע, בין אם מדובר באירוע חברה, חתונה או מסיבה פרטית, שירותי קייטרינג מציעים מומחיות מקצועית שיכולה להעלות את החוויה. לקייטרינג ידע וניסיון רב בתכנון, הכנה והגשת אוכל למפגשים גדולים, המבטיחים שכל היבט של החוויה הקולינרית יתבצע ללא דופי.

WhatsApp
היי, ניתן להשיג אותנו גם בווטסאפ, הקליקו מטה על הכפתור